Archiwum 28 sierpnia 2008


sie 28 2008 Władca pierścieni On-Line
Komentarze: 1

27 sierpnia 2008 - Więc jesteś kicking około Eriador i zastanawiasz się co zrobić, prawda? Już uczestniczyła w całą historię Angmar i Witch-king i już nawet aby zobaczyć Ring Forges. What's next? Mamy odpowiedź na pytanie: Moria.

Turbiny zostaną ujawniając pierwsze szczegóły Tom 2 The Lord of the Rings Online, Mines of Moria PAX później w tym tygodniu, ale turbinowe Jeffrey's Steeple i Adam Merky rodzaju były wystarczające, aby dać nam patrzeć z wyprzedzeniem na wiele nowych treści . Ten nowy rozwój, dostępny jako plik do pobrania dla istniejących abonentów lub w całkowicie nowy Lord of the Rings Online na polu sprzedaży detalicznej, otwiera się na rzeczy, nawet więcej konfliktów i wojen przez śledzenie Fellowship poprzez niebezpieczeństw związanych z opuszczonymi Dwarven podziemnego królestwa Moria .

Rzeczy, które naprawdę odszedł od Durin zjazd w lewo.
Przez ostatnie kilka książek aktualizacje, zespół został testowanie nowych technologii oni wiedzieli, że ma potrzeby, aby w pełni zrealizować ich wizję Moria. Teraz, że miał już kilka próbnych działa z podziemnych przestrzeni, w przypadkach dużych, interaktywnych elementów historii i innych form zaawansowania gracza, oni gotowi do ujawnienia swoich planów na najbliższe pełnej objętości The Lord of the Rings Online.

W tym momencie w historii gry, Fellowship właśnie przeniósł się poprzez Moria. Teraz, że rzeczy zostały podburzyli przez Frodo i jego przyjaciół, dwarves szukają przygód abankku przyjść i pomóc im czyste miejsce. Chociaż jest to długą drogę przed dwarves można odzyskać miasta, gracze będą mieli szansę, aby rozpocząć proces w sprawie podejmowania przez niektóre z wyzwań nastier znaleźć w dół poniżej.

Moria
Gracze otrzymają do Moria poprzez West Gate w Khazad-Dum na wschodnim końcu Eriador. Niektóre z bardziej gracze mogą mieć już odwiedziło Ring Forges w Eregion w księdze 14 i prawdopodobnie są już zaznajomieni z ogólnymi. Zakładamy, że gracze, którzy dotychczas dokonane, że są także na kilka nowych wyzwań. Teraz, że Brama jest otwarta, gracze będą mogli wejść Moria i sami Wielkiej zajmująca. Aby pomóc zbadać ten ogromny obszar podziemny, zespół dodał subtelny, ale skuteczny gracz, że światło świeci obszar bezpośrednio wokół Ciebie.

Gostynin mówił wiele o tym Uwielbienia długo opuszczony Dwarven królestwa, ale Fellowship naprawdę nigdy nie miał okazji, aby zrobić dużo zwiedzania. Gra rzeczy otwiera się dla graczy i daje im dostęp do szerokiej gamy Moria, co ma do zaoferowania, z elektrowni wodnych maszyn z Wodniczki i kuźnie z Flaming Głębie do kamienia drzew w lasach podziemnej do dwudziestu iconic pierwszej sali. Zakładając, że żyją wystarczająco długo, gracze będą ostatecznie dostać się do niekończących sstair i mostu w Khazad-Dum przed dotarciem do wschodniej bramy i wyjścia do Dimril Dale.

Architektura jest odpowiednio dwarfy.
Choć Moria jest oryginał Dungeon crawl, to więcej niż tylko szereg ciemnych tuneli. Moria była w domu z dwarves i ich poczucie skali i majestat jest nadal widoczna, nawet w najbardziej uszkodzone miejsca. W rzeczywistości skala jest prawdopodobnie pierwszą rzeczą będzie zawiadomienie o Moria. To po prostu olbrzymi w każdym możliwym kierunku. Istnieje wiele miejsc, gdzie nie można zobaczyć sufity, ściany lub podłogi wokół ciebie. Nawet tak, pułapy są traktowane jako faktycznie prawdziwe terenu, które obecnie fizycznej obecności w świat, że czyni je bardziej niż płaskie, featureless samolotów. Widząc wiele bumps i grzebienie wzdłuż sufitu idzie długą drogę w kierunku zachowania iluzji, że jesteś spaceru po olbrzymich podziemnych jaskiń.

Na każdej stronie znajdują się elementy architektoniczne, że karzeł (haha) i gracz ujawnić niektóre z chwały, że Moria używane posiąść. Kątowa, Rune pokrytej wzory powinny być znane nikomu, którzy widzieli w kolejności Moria Peter Jackson's Drużyna Pierścienia, ale nie tak dużo więcej odmiany można znaleźć w gry online. Istnieje ogromny ogrody, opalanie pieców, wodospady i, przypuszczalnie, rzeczywiste kopalń, które mają być odsłonięte w swoje poszukiwania. Najlepsze wszystkich, cały obszar jest jeden ciągły strefy można zbadać od końca do końca bez Teleport do nowego obszaru. Jedyny czas przerwy z fizycznego miejsca podczas uczestniczenia w nowych zaawansowanych przypadkach lub wydarzeń, które odbywają się w Moria.

Nie byłoby Moria, jeśli nie pochodzą z całej nowej kolekcji strasznych stworzeń. Gracze na pewno będą mieli okazję spotkać szefowie dużych jak i Balrog Watcher w wodzie, ale również będziemy mieli okazję do podjęcia na rangę i plik "nameless Creatures of the deep" i Sarumon Białej rąk Orkow. Jest też coś o nazwie Fusion Rog, że wygląda całkiem straszne pomimo jego głupie imię.

mobil billeder gratisspil dk www ringetoner