Władca pierścieni On-Line
Komentarze: 1
27 sierpnia 2008 - Więc jesteś kicking około Eriador i zastanawiasz się
co zrobić, prawda? Już uczestniczyła w całą historię Angmar i
Witch-king i już nawet aby zobaczyć Ring Forges. What's next? Mamy
odpowiedź na pytanie: Moria.
Turbiny zostaną ujawniając
pierwsze szczegóły Tom 2 The Lord of the Rings Online, Mines of Moria
PAX później w tym tygodniu, ale turbinowe Jeffrey's Steeple i Adam
Merky rodzaju były wystarczające, aby dać nam patrzeć z wyprzedzeniem
na wiele nowych treści . Ten nowy rozwój, dostępny jako plik do
pobrania dla istniejących abonentów lub w całkowicie nowy Lord of the
Rings Online na polu sprzedaży detalicznej, otwiera się na rzeczy,
nawet więcej konfliktów i wojen przez śledzenie Fellowship poprzez
niebezpieczeństw związanych z opuszczonymi Dwarven podziemnego
królestwa Moria .
Rzeczy, które naprawdę odszedł od Durin zjazd w lewo.
Przez ostatnie kilka książek aktualizacje, zespół został testowanie
nowych technologii oni wiedzieli, że ma potrzeby, aby w pełni
zrealizować ich wizję Moria. Teraz, że miał już kilka próbnych działa z
podziemnych przestrzeni, w przypadkach dużych, interaktywnych elementów
historii i innych form zaawansowania gracza, oni gotowi do ujawnienia
swoich planów na najbliższe pełnej objętości The Lord of the Rings
Online.
W tym momencie w historii gry, Fellowship właśnie
przeniósł się poprzez Moria. Teraz, że rzeczy zostały podburzyli przez
Frodo i jego przyjaciół, dwarves szukają przygód abankku przyjść i
pomóc im czyste miejsce. Chociaż jest to długą drogę przed dwarves
można odzyskać miasta, gracze będą mieli szansę, aby rozpocząć proces w
sprawie podejmowania przez niektóre z wyzwań nastier znaleźć w dół
poniżej.
Moria
Gracze otrzymają do Moria poprzez West
Gate w Khazad-Dum na wschodnim końcu Eriador. Niektóre z bardziej
gracze mogą mieć już odwiedziło Ring Forges w Eregion w księdze 14 i
prawdopodobnie są już zaznajomieni z ogólnymi. Zakładamy, że gracze,
którzy dotychczas dokonane, że są także na kilka nowych wyzwań. Teraz,
że Brama jest otwarta, gracze będą mogli wejść Moria i sami Wielkiej
zajmująca. Aby pomóc zbadać ten ogromny obszar podziemny, zespół dodał
subtelny, ale skuteczny gracz, że światło świeci obszar bezpośrednio
wokół Ciebie.
Gostynin mówił wiele o tym Uwielbienia długo
opuszczony Dwarven królestwa, ale Fellowship naprawdę nigdy nie miał
okazji, aby zrobić dużo zwiedzania. Gra rzeczy otwiera się dla graczy i
daje im dostęp do szerokiej gamy Moria, co ma do zaoferowania, z
elektrowni wodnych maszyn z Wodniczki i kuźnie z Flaming Głębie do
kamienia drzew w lasach podziemnej do dwudziestu iconic pierwszej sali.
Zakładając, że żyją wystarczająco długo, gracze będą ostatecznie dostać
się do niekończących sstair i mostu w Khazad-Dum przed dotarciem do
wschodniej bramy i wyjścia do Dimril Dale.
Architektura jest odpowiednio dwarfy.
Choć Moria jest oryginał Dungeon crawl, to więcej niż tylko szereg
ciemnych tuneli. Moria była w domu z dwarves i ich poczucie skali i
majestat jest nadal widoczna, nawet w najbardziej uszkodzone miejsca. W
rzeczywistości skala jest prawdopodobnie pierwszą rzeczą będzie
zawiadomienie o Moria. To po prostu olbrzymi w każdym możliwym
kierunku. Istnieje wiele miejsc, gdzie nie można zobaczyć sufity,
ściany lub podłogi wokół ciebie. Nawet tak, pułapy są traktowane jako
faktycznie prawdziwe terenu, które obecnie fizycznej obecności w świat,
że czyni je bardziej niż płaskie, featureless samolotów. Widząc wiele
bumps i grzebienie wzdłuż sufitu idzie długą drogę w kierunku
zachowania iluzji, że jesteś spaceru po olbrzymich podziemnych jaskiń.
Na każdej stronie znajdują się elementy architektoniczne, że karzeł
(haha) i gracz ujawnić niektóre z chwały, że Moria używane posiąść.
Kątowa, Rune pokrytej wzory powinny być znane nikomu, którzy widzieli w
kolejności Moria Peter Jackson's Drużyna Pierścienia, ale nie tak dużo
więcej odmiany można znaleźć w gry online. Istnieje ogromny ogrody,
opalanie pieców, wodospady i, przypuszczalnie, rzeczywiste kopalń,
które mają być odsłonięte w swoje poszukiwania. Najlepsze wszystkich,
cały obszar jest jeden ciągły strefy można zbadać od końca do końca bez
Teleport do nowego obszaru. Jedyny czas przerwy z fizycznego miejsca
podczas uczestniczenia w nowych zaawansowanych przypadkach lub
wydarzeń, które odbywają się w Moria.
Nie byłoby Moria, jeśli
nie pochodzą z całej nowej kolekcji strasznych stworzeń. Gracze na
pewno będą mieli okazję spotkać szefowie dużych jak i Balrog Watcher w
wodzie, ale również będziemy mieli okazję do podjęcia na rangę i plik
"nameless Creatures of the deep" i Sarumon Białej rąk Orkow. Jest też
coś o nazwie Fusion Rog, że wygląda całkiem straszne pomimo jego głupie
imię.
Dodaj komentarz